måndag 11 februari 2008

Pappiljotter...


Jag var söt innan, men nu är jag ännu sötare. Vi var till "Gammelhusse" Marcus i Söndags och han fixade "frisyren" på mig. Där fanns Bertha.....hon är stoooor. Jag försökte skälla igång henne men hon suckade bara åt mig. Idag var jag hos veterinären och fick ett stick i pälsen, det ska vara bra tydligen...så bra att vi ska göra det igen, när jag blir ett år. Han tyckte jag var frisk och välmående, och en ovanlig syn. Sticket?......nej, jag brydde mig mer om godiset han serverade.

2 kommentarer:

Julan sa...

Vilken snygging:)
Du blev ju jättefin i tejp:)
Matte har tänkt att tejpa mig med men har inte gjort det ännu..
Var till veterinären igår och fick spruta och det gick super bra, dom gav mig ju godis:)

Kram Diya

camilla sa...

Jag tycker du är jättefin i pappiljotter.Men kan du tänka dig mig i det.En så stor kille som jag...Va, de är ju inte kloka.Men de säger att jag blir ännu finare sen,så det kanske är värt det.=)
Ha en bra alla hjärtans dag
Ozzy