onsdag 5 mars 2008

Tillväxt.


Umbra har fått en ny kompis. Det är supersnabba Pinchern Rassa. En dag på Annes jobb tillsammans var tillräcklig för att sänka den annars så pigga Umbra. Eftermiddagen och kvällen
hemma ägnades mest till vila. I övrigt har Umbra återhämtat sig bra från sin magsjuka, hon äter
bra och väger idag 15,85kg. Storleken i övrigt är också på tillväxt, hennes ben har skjutit i höjden så hon är nu runt 45cm hög. Tänderna börjar också att bytas ut, så hon liknar nu Lillmatte i munnen, gluggar i både övre och undre käken.

2 kommentarer:

camilla sa...

Hej Syster Yster!!
Skönt att du mår bra.
Mina tänder sitter där de ska.Men familjen börjar tröttna på dem nu.Men jag släpper dem inte i från mig.Hi Hi...
Det skulle vara så kul att träffa alla syskon och få se hur söta och fina ni blivit.
Ha det så bra så hoppas jag att vi ses någon gång.
Ozzy

Julan sa...

Halloj syrran!!
Här uppe i Västerbotten är det full fart.
Jag väger 18 kilo och benen är långa och i vägen:) Till min familjs stora förfäran så sitter mina sylvassa tänder fast men förr eller senare skall jag väl lyckat gnaga lös dem:)

Kram Diya